Jobb, jobb å jobb

Sitter i bilen med Christer på väg till jobbet. Skulle egentligen varit ledig idag men får hoppa in å jobba några timmar ändå för att det kommer så mycket varor. Känns lite tungt men behöver pengarna även om det inte ger så mycket att bara jobba kort. Ska först åka och plocka upp Jessie på vägen i hennes nya lägenhet. Förhoppningsvis slutar jag redan kl 10 idag men kanske blir kvar till 12. Hoppas på det första då jag jag vill hinna me lite saker innan jag ska hämta Charlie på dagis. Får se va vi ska hitta på. Kanske My kommer å håller oss sällskap. :) vi får se.
Eventuellt blir det även bio ikväll efter Charlie gått hem men vi går se hur det blir med det också. Min trötthet kanske vinner och tvingar mig att sova istället. Ska försöka att bli pigg idag. Kanske hinka i mig lite kaffe.
Dags å börja jobba... Kämpa kämpa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0