Önsketänkande

Skrev i tidigare inlägg att man vill så mycket. Mer än vad pengarna räcker till. Önskar att vi snart hade råd att flytta från vår lägenhet. Vill så gärna bo i ett hus. Helst med ett eget stall men det känns ju väldigt väldigt långt borta så länge man väljer att bo i Stockholm. Allt är så förbaskat dyrt. Skulle vilja ha en tomt så hundarna kan få vara ute när dom vill när vi är hemma. Kunna ligga i gräset å tugga ben. Känns som att man jobbar jämt jämt jämt men man har ändå aldrig några pengar. Tror jag har ungefär 600 spänn kvar på kontot å va är det för datum liksom. :-/ långt kvar till nästa lön.
Känner mig nere i en svacka å just nu är jag väldigt negativ igen. Inte bra!! Måste försöka lura hjärnan att tänka om. Jag är väldigt svart eller vit. Antingen eller.. Finns liksom inget mellanläge. Är väldigt jobbigt att känna så. Är liksom inte nöjd me det lilla utan måste hela tiden sträva efter mer. Lagom är alltså inte bäst jämt.
Tur att Christer är lugnet själv så han inte blir så arg på mig när jag får mina depp-perioder. Idag är en sån dag. Fy!! Längtar efter min säng å min lilla svarta hund som jämt ligger där med mig när jag är där själv. MysMili!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0