Solen går upp, å den går ner..

Gäsp.. Borde vara olagligt att behöva gå upp så här tidigt. Nu är det jobb 6-15 som gäller. Vi är en kort nu på morgonen men är väl bara gilla läget å jobba lite snabbare helt enkelt. Känner att mitt humör går upp å ner hela tiden. Först är jag glad, sen är jag arg/ledsen å vet inte ens för vad. Hela jag är en berg å dalbana känns det som. Det här är något jag kämpar med varje dag. Kanske nån typ av ångest eller nåt, jag vet inte. Får jämt höra iaf att jag måste tänka mer positivt å vara gladare. Jag försöker vara glad. Är bara svårt att ha ett pokersmile när jag inte känner mig glad. Måste jag alltid ha ett leende? Måste jag alltid vara på topp? Känns som att jag oftare är nere i dalen om jag ska vara ärlig så kanske stämmer att man är ganska negativ. Får även ofta en känsla av att jag har för höga krav på mig själv å därför blir det svårt att känna sig nöjd. Men kan för den saken skull inte ändra mina krav i mitt huvud. Jag ska alltid vara högt upp. Högre än jag når. Sätter jag för stor press på mig?? Vill inte sjunka, vill inte vara sämre än va jag kan prestera. Mina mål i livet tycks oxå vara för höga, kanske är det samma sak där. Siktar jag för högt? Tankarna är många å jag erkänner att jag känner mig ganska less just nu. Men kanske är det bara för idag. Vem vet... Känslorna å tankarna går upp å dom går ner. Bit i det sura äpplet å le!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0