Söndag = jobb

Idag ere jobba som gäller. 9-18.20 å efter det blir det en tur till min vackra grå. Så idag blir det nog inget pluggande i alla fall. Va ganska duktig igår tycker jag ändå. Skrev klart 6 st uppgifter om olika hundraser. :) känns skönt att komma igång igen. Är ju en sån som vill bli klar på en gång, allt ska gå snabbt. Men det går ju inte riktigt me det här eftersom jag måste jobba oxå. Annars hade det nog varit färdigt redan.
Dagen idag kommer bli lång, de känner jag på mig. Men är väl bara att hålla sig så sysselsatt som möjligt så den flyter på.
Igår va jag å Christer även och hälsade på hos Jessie å Patrik som flyttat. Fin, fräsch lägenhet. På kvällen kollade vi på en film å sen va det sovdags.

Hoppas på en bra dag idag med inte allt för konstiga, jobbiga kunder. Finns så mycket underliga människor. Ibland skakar man bara på huvudet. Men vissa är ju härliga också. Synd bara att det är dom jobbiga man kommer ihåg mest.
Nu ska jag kila, ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0