Dag 3

Idag är dag 3 på hunddagiset å jag är fortfarande krasslig. :( men går dit iaf i hopp om att det ska ge med sig plus att jag inte vill missa något. Huvudvärken är värst för den gör så jag börjar må illa på eftermiddagarna så jag måste lägga mig ner så fort jag kommer hem. Idag tänker jag bannemej knapra Alvedon hela dagen! Även om jag inte vill proppa i mig massa tabletter egentligen. Dricker nu lite varm oboy innan det är dags att åka. Får se hur många hundar jag får gå med idag. Igår fick jag bland annat gå med en jättesöt bulldog. Coolaste hunden på hela dagiset. Å som han snarkar! :)
Håll tummarna på att jag blir helt frisk snart. För i helgen ska jag på Fölvisning. Å då måste jag va frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0