Pooldag igen :)

Som rubriken säger så har vi legat å glassat vid poolen hela dagen. Fast hör och häpna, så gick solen i moln en liten stund. Annars har det ju varit helt molnfritt varje dag. Ganska skönt med lite svalka måste jag erkänna. I poolen har Christer roat sig med att köra "kast med liten sweet" som han kallar det när han lyfter upp mig i luften å slänger i väg mig typ 2 meter rakt ut i luften så jag landar med värsta plasket. :) Vi har oxå spelat lite sån där typ tennis med två racket å en liten boll mellan varandra i vattnet. Väldigt roligt!
 
Sitter nu i en bar och Christer har precis kollat på när manchester city spelar mot chelsea. Nu väntar vi på att se resten av handbollsfinalen. Heja Sverige!!
Även fast jag själv spelat handboll så är jag inte ett dugg insatt, men man får hoppas att dom vinner guld!
 
Ha en fin fortsatt dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0