MVC besök

Precis hemkommen efter ett besök hos barnmorskan. Svinkallt ute så ligger nu i soffan under ett täcke. Allt var bra med lilla ärtan i alla fall. Hjärtat slog som det skulle och han/hon låg precis jäms med kurvan som han/hon gjort hela tiden. Så allt var som det skulle. Mina blodvärden var också bra så det känns skönt.
Har bokat tid med läkaren igen också så jag förhoppningsvis får bli sjukskriven snart. Men tidigaste tiden var på torsdag nästa vecka så är bara att bita ihop ett tag till.
Min energi är verkligen slut i min kropp.
Känns fortfarande tufft med det som hände förra veckan också.
Nu tänkte jag vila lite, hann inte göra det så mycket i helgen så ska passa på nu. Kira ligger redan och snarkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0