Nödlösning

Har precis kommit hem från stallet där jag endast mockat och gett Beauty ett nyårsäpple och puss på mulen. På vägen hem ringde jag Christer som säger att hundmaten är slut. Va bara till att köra till foderboden som självklart hade stängt redan när jag kom dit. Åkte till nästa ställe CRT och fick där köpa en liten påse som dom får klara sig på tills jag kan köpa rätt mat igen. Hoppas att Mili tål denna. Är ju allergimat så det borde inte vara några problem. Hoppas att magarna inte blir oroliga bara. Ibland blir det lite knasigt när man inte haft koll själv. Men men..

Ska hoppa in i en dusch nu och sen åker vi ut till Christers mamma och firar nyår. Gott nytt år alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0