snart stalldags

Har slappat hela dagen, kollat på två filmer och känner mig ganska seg. Men tänkte att jag snart ska börja klä på mig alla lager kläder och åka iväg en sväng till Betty Boop. Än så länge kommer jag i min tjocka vinteroverall men det är inte länge till. Den är typ på sprickgränsen så man går som en pingvin typ.
Har väntat med att åka ut eftersom jag inte vill behöva lämna hundarna själva men snart kommer Christer hem och mamma kom precis. Funderar på om jag ska gå upp en sväng till ridhuset idag fast antagligen utan häst då hon inte fått på några broddar än och det är svinhalt på vägen upp. Vill checka läget å se hur det ser ut så här på eftermiddagarna. Har hört att det brukar vara dressyrträningar på måndagar. Och hoppträningar på tisdagar. Kan ju vara bra att veta vilka tider så man inte går upp precis då när det blir dags för oss att inviga ridhuset själva.
Ska lägga in lite grejer i sadelkammaren och i mitt skåp som som jag fått också.
Sen efter stallet blir det köttbullemiddag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0