Tack alla!

Vill bara säga tack till alla som skrivit en kommenatar eller undrat och försökt få mig på bättre humör. Det värmer!
Har inte orkat ta tag i att svara på alla kommentarer förens nu men jag hoppas även här att ni inte tagit illa upp. Har försökt att pausa mina tankar och har då inte velat gå in på det jobbiga.
 
Idag är en ledig dag för mig som mest består av att bara vara. En dag för mig själv och hundarna förstås.
Ska åka ut till Beauty lite senare också och gosa lite.
Var precis ute i kylan med hundarna. Man känner sig verkligen som en elefant i alla kläder och att bara få på sig skorna är ju en utmaning bara det med alla kläder och magen som tar emot.
Hundarna var lyckliga i snön i alla fall. Till och med Kira som är en riktig fryslort skuttade omkring. Mili var tyvärr lite dålig i magen igen.. Hon har varit det nu till och från ett tag så känns inte så jätte kul. Blir det inte bättre snart så får vi nog åka till farbror doktorn med tanke på hennes allergi också.
Bjuder på en bild från promenaden.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0