Tidig morgon

Vaknade av Christers alarm vid 5 och har inte kunnat somna om. Och eftersom Beauty ska få nya skor idag innan utsläpp så åker jag väl iväg till stallet en sväng. Så försöker jag sova lite till sen innan jag ska iväg till jobbet som jag egentligen inte alls har lust att åka till.
Hade inte behövt vara med hovslagaren idag men nu är jag ju ändå uppe. Och dessutom är det en annan hovslagare än vanligt då Beautys vanliga varit sjukskriven ett tag då han fått en häst över sig. Hon som ska sko idag heter Linda och jobbar även i nya stallet. Ibland har man lite tur när saker krånglar eller inte går ihop. Får hoppas att Beauty är lika snäll med henne som hon var med Roffe sist.
Väldigt tacksam att hon ville hjälpa oss i alla fall!
Nu ska jag slänga i mig lite yoghurt och sen bege mig iväg i kylan. Burr!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0