Vilken outnyttjad dag

Som jag skrev tidigare så skulle jag kunnat ligga kvar i soffan hela dagen framför tv:n och det är precis det jag gjort. Suck!! Har inte orkat åka någonstans än. Ska gå ut med hundarna nu och hoppas på att få lite energi så jag tar mig till stallet i alla fall.
Mina julklappar blir lidande när jag är så här trött. Ingen motivation till nåt. Känns som jag slösat bort hela dagen även fast det varit otroligt skönt att inte göra ett dugg. Jag tror fortfarande att jag är i någon slags svacka med mig själv just nu. Jag och min kropp är inte bästa vänner och jag känner att jag inte kommer nånstans med nåt. Får hoppas på att dagen blir lite bättre än den varit eller att jag åtminstone lyckas ta mig iväg i morgon annars. Då är jag också ledig.

Nu vill hundarna gå ut så bäst att skynda på innan Mili vänder upp och ner på hela huset med sina glädjesprång som hon gör när hon hör ordet promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0