Duktiga Christer!

Idag är jag stolt över darling som klarade sin körkortsteori. Uppkörning nästa vecka. Så spännande! :-)
Kommer alltså få klara mig utan honom på alla hjärtans dag! Hur ska det gå?! Får helt enkelt lov att klara mig. Har ju hundarna iaf.
Det här med hundarna tänker jag mycket på för tillfället. Skulle ju så gärna vilja följa en dröm jag haft å starta ett eget hunddagis. Ska spara så jag kan utbilda mig så jag kanske kan nå mitt mål till slut. Skulle kännas så skönt att kunna ha med mig hundarna varje dag å slippa få dåligt samvete för dom. Ett annat mål är att sen vidareutbilda mig till hundinstruktör. Tänk vilket roligt jobb! Men utbildning kostar pengar, pengar som jag inte har. Men en dag ska jag nog lyckas nå mitt mål. Men tillbaka till darling.. Han klarade ju faktiskt provet! HURRA!! Måste ju nästan firas. Synd man kommer hem sent från jobbet. Kanske kan mysa framför en film iaf. Är iaf jätte stolt å hoppas nu att alla jag känner håller en tumme nästa vecka så han klarar uppkörningen oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0