En helt vanlig dag

Nu har jag väntat hela veckan på att få mitt brev/mail på vad jag behöver för material till utbildningen. Men det kommer inget.. :( Typiskt mig att vilja att allt ska gå snabbt.
Morgonen började i stallet med mockning å allt det vanliga som ska göras. Kelade med Beauty som låg å vilade i sin box. MYS! Hon är verkligen så himla söt.
Sen har jag varit ute me hundarna på promenad. Vi har även lekt, tränat lite i rastgården. Eller jag å Mili har tränat lite, Kira ville mest bita sönder pinnen å va inte ett dugg intresserad av mig. :)
Jag har verkligen så fantastiska djur å dom ger mig så mycket glädje å kärlek. Även fast nu Kira hellre är med Christer när han e hemma så är hon ändå så söt. (Hon har övergett mig och är kär i Christer å försöker sno honom från mig) Kan inte få nog av djur alltså. Skulle kunna ha hur många som helst. Ett liv utan mina djur vore inget liv alls.


Till något annat... Christer klarade uppkörningen igår!!!! WOOHOOO!!!! :) 

Nu ska jag bege mig till jobbet. Ha en fin dag!
 



Trötta hundar <3



Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Myshundar, jag har thyson nu igen och bara älskar det men sak till göteborg i helgen och då får han stanna hemma med taki, ska lämna tillbaka honom nästa vecka.

Kramiz

2012-02-16 @ 22:53:16
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0