Pausat

Som ni märker så har jag inte bloggat på ett tag. Kände att jag behövde en paus från allt som har me datorer att göra då allt ändå bara blir fel som jag försöker mig på. En vacker dag ska jag lära mig hur datorer funkar. Måste bara hitta lite tålamod inom mig.

Mitt material till till studierna har kommit å jag har redan betat av två hemuppgifter. Väldigt intressant å faktiskt roligt! Jag som verkligen inte gillade skolan. Är nog skillnad när man läser om sånt man är intresserad av. Har nu 5 böcker kvar att läsa å skriva om samt eget arbete om olika hundraser. Teoriprovet gör jag när alla hemuppgifter är klara. Sen är det praktiken som jag måste försöka klämma in mellan jobb, häst, hundar å allt. :-) gäller att börja planera.

Beautys treårstest närmar sig med stormsteg oxå å jag börjar bli lite nervös. Men det ska man väl va eller?.!

Dax att jobba vidare..
Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0