4,5 timmars sömn

Japp, kommer vara skittrött senare idag. Just nu känns det ganska okej. Ungefär som när jag gick å la mig igår. Vart ett bra pass på gymmet igår och sen solariet på set i 15 min. Körde rygg + biceps + mage. Fick ändra om lite i planeringen då ena maskinen som jag ville köra på hade gått sönder. Men det gjorde inget, fick bara komma på en annan liknande övning..Va en skön känsla i kroppen efteråt iaf. Kände mig nästan lite pigg.


Tog ju av bandagen igår oxå på Betty Boop. Benen såg väldigt fina ut!! :) inte alls så mycket kvar å svullnaden har även den gått ner. Så det va jätte bra för min fina.


Nu ska jag åka till jobbet. Längatar redan till lunchrasten. :) haha Skönt att alla inventeringar e klara iaf. Känns som mitt huvud e fullproppat me siffror från denna vecka. Efter jobbet blir det kryssning me mitt hjärta!! LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0