Jobbhelg

Orkade inte uppdatera i förrgår. Hade verkligen an dålig dag på jobbet. Noll motivation å lust överhuvudtaget. Såna dagar man helst bara vill krypa ner under täcket å gömma sig. Morgonen i stallet va iaf bra förutom att hästen jag skulle rida va halt. Annars gick utsläppet smidigt å alla hästar va snälla. Tog av Beautys bandage igen men tror att jag kommer behöva göra om proceduren en gång till.

Igår började jag skriva lite men kom av mig när älskling å jag skulle kolla på en film.

Dåliga ursäkter jag vet! men ibland får jag inte riktigt mina dagar att gå ihop som jag vill. Gick iaf bättre på jobbet igår, hade mer energi å va mer positiv. Kändes till å med lite att dagen gick ganska fort ändå.
När jag sen kom hem så hade christer gjort jätte god mat, TACOS! mumsfilibaba!!! Men måste erkänna att jag kommer få tugga tuggummi hela dagen idag då han hade haft i väldigt mycket vitlök i guacamoulen. Men himla goytt va det! :)

Idag ere jobb å stall på schemat. Tar även Maries kvällsfodring eftersom jag kommer ut så sent.
Hoppas på en smidig dag med inte allt för jobbiga kunder. Men på löningshelg kan man aldrig veta. Ibland funkar det mesta bra å ibland ere totalt kaos. Får se hur många frågor man får om vart kundvagnarna finns, hahaha en riktigt vanlig fråga. Alltså, har folk inte fattat att dom flesta stora butikerna har sina vagnar utanför. tar några exempel: ica maxi, media markt, coop forum, city gross. När ska folk fatta?? Det roliga är oxå att dom blir JÄTTE förvånade när man säger att dom är utanför. "mäh vadå.. måste jag gå ut igen" PUCKON säger jag bara. hahahaha!

Nu ska jag borsta tänderna å sen bege mig för att möta upp Magda. Jobba, jobba, jobba......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0