Sliten

Nu har klockan ringt å det e dags att börja denna dag. Svårt att komma upp ur sängen. Känner mig trött å sliten. Ska iaf börja dagen med att åka ut till Beauty å ta av hennes bandage. Hoppas det ser bättre ut nu. *håller tummarna* igår så tränade jag å Corina utställningsuppställning å att hon ska springa me bredvid oss å inte försöka dra iväg som hon mer än gärna gör. Gick ganska bra efter en stund, dock måste jag träna mer konditionsträning! Fy va jag blir flåsig. Efter ett varv runt ridhuset så e jag typ död. Beauty hon e hur pigg som helst. Hur som helst är detta nåt som vi måste fortsätta träna på så det ser fint ut när hon ska visas i maj.
Efter stallet ska jag jobba stängning. Segt! Sen om jag orkar (ska peppa mig själv) så ska jag träna. Kommer bli en lång dag me andra ord. Men efter denna dag så e det fredag å då ska jag å älskling åka på kryssning bara han å jag. Mys!!! :-) Så låt dagen gå fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0