time to sleep

Nu ska jag mysa ner mig i min bästa vän sängen. Älskar verkligen när jag får gå å sova. Det är en tanke som slår en direkt när man vaknar på morgonen å som sen bara finns där hela tiden. Man längtar efter den varma sköna sängen. Sova, sova, sova!!
Låter ganska tråkigt egentligen men det är ju sååå skönt! Just nu ligger Mili här med mig oxå å kommer förmodligen att ligga kvar efter att jag somnat innan hon blir utskickad i vardagsrummet av Christer när han ska sova. Han är ju en kvällsmänniska å gillar att vara uppe å kolla på tv. Så blir oftast att jag går å lägger mig innan. Trötter som man är. :)
Som tur är så vet jag fler som tänker lika som mig när det gäller sovandet så jag är inte ensam om att vara "tråkig".  Man tillbringar ju ändå större delen av sitt liv i sängen så på ett sätt är det ju ganska bra då att det är så otroligt skönt att sova. Känner att det kommer vara extra skönt nu eftersom jag tränat precis oxå och känner mig rätt mör i kroppen.

Nu säger jag GOD NATT å hoppas att alla andra kommer sova lika skönt som jag kommer göra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0