Utebliven träning :(

Va duktig å åkte till gymmet efter jobbet idag. När jag väl va framme å hade parkerat bilen märker jag att jag glömt plånboken me gymkort i. Förmodligen ligger den kvar på jobbet. SUCK!! Så himla irreterande när man väl tagit sig dit å allt. Hela planeringen för dagen förstörd! Hatar verkligen när det blir så. Kan liksom inte bara sluta att vara arg då. Visst visst, nu tänker alla att det bara är att träna en annan dag men så ere inte bara i mitt fall. Mina dagar planeras in i minsta detalj för att jag ska hinna allt som ska hinnas med. Allt e på tid å ere nåt som går snett så blir allt fel! Å nu kommer jag behöva klämma in det på nått sätt imorgon istället som gör att min dag kommer bli väldigt lång.. Å nej jag kan inte bara skita i träningen! har jag väl börjat me nånting å satt ett mål kan jag inte bara skita i det. Det e på blodigt allvar å jag bara MÅSTE hålla det jag sagt till mig själv för att inte få dåligt samvete eller bli besviken på mig själv. Får väldigt lätt prestationsångest å måste alltid göra mitt bästa för att jag ska kunna känna mig nöjd. Det duger inte me nåt halvdant skit, då kan det lika bra va!
Svart eller vitt helt enkelt!



För att skriva om nåt annat lite mer positivt så är det att Beautys ben ser bättre ut å att hon har fått nya fina rosa bandage. Än är det fortfarande lite som måste tvättas å smörjas med salva men inte alls som innan. SKÖNT!
Hon va även väldigt fin att longera idag. Hade inspänningar på så hon inte kunde "sticka iväg" som hon annars gärna gör nu när hon har vila. Longering och promenader och självklart vanlig hantering och uppfostran ingår i vilan för att hon inte ska bli "dum" i hanteringen. Hon är ju lite pigg av sig själv å hittar gärna på lite spöken å annat som gör att hon blir lite sprallig om hon inte får aktiveras nånting. 
Hon har även nu börjat hävda sig lite i hagen å försöker bestämma lite vilket resulterar i många galopper fram å tillbaka å många bakutsparkar.








Beauty har även blivit fint friserad av Johanna, hennes egen frisörska! :)




Nu ska jag sova så jag orkar me allt i morgon. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0