dagens skratt

Idag har varit en dag full med skratt. hahaha (garvar än) :)
Började med att åka ut till hästhagen med Ronny för att kela lite, borsta å ge massa morötter. Fixade även staketet som hade gått sönder lite grann. Efter det så gick vi på promenad där ute i området med hundarna. Gick ner till stora travbanan så hundarna skulle få bada lite i sjön som finns i mitten. Vi kastade pinnar å hade kul å sen sa det plurr!! Hahahaha.. Jag missade att det va en liten vattensamlig i gräset där jag gick å vips så hade jag sjunkit ner me hela benen å låg å kravlade för att ta mig upp. Som vi skrattade jag å Ronny!! Hahaha. Alltså marken bara försvann under mig. Missade helt att "vattenpölen" i gräset va ca 120cm djup. Vem hade kunnat ana det? tyvärr missade Ronny att få en bild när jag kravlade runt på marken men fick en bra precis när jag tagit mig upp. Å pinnen håller jag kvar för den vägra jag ju släppa.
Jag stod verkligen för dagens skratt idag!! Så himla kul. Så sen fick jag gå där å fortsätta promenaden med dyngsura byxor å skor. :)
 
Bjuder på bilden som han lyckades ta.
 
 
Nu blir det till att ta en dusch för att sen kunna avsluta denna dagen med en bio med Jennysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0