En dag kvar nu

Denna dagen har gått ganska fort. Var mycket folk på jobbet och det märktes att det varit löning precis. På morgonen hittade Rosie en kompis inne i butiken oxå som jag släppte ut i gräset. :)
 
 
Efter jobbet la jag mig och vilade en stund för att orka gå på bio ikväll me Jennysen å Myggan. Provade även tjejernas nya halsband som jag köpte igår. Mili visade stolt upp sitt medans Kira inte va så himla imponerad av det nya. Hade iofs precis klippt klorna på dom innan oxå å det är ju livsfarligt så då kan man ju inte se glad ut efter. Lilla sötkorven. Jag tycker iaf att dom blev jättefina i sina nya ROSA halsband. :)
 
 
 
Nu ska jag åka och hämta upp dom andra å sen ska vi ha riktigt trevligt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0