Hästeftermiddag

Direkt efter jobbet la jag mig å vilade en stund då jag nästan somnade i bilen på vägen hem. Möttes ju av kaos å kände ännu mer hur trött jag va. Åt några mackor å lite kalaspuffar sen åkte jag till en kompis stall å följde me dom å flytta lite hästar från ett bete till ett annat. Eller snarare jag åkte me ut till första betet å hälsade lite på hästarna å sen körde jag vidare till Beautys hage. :) smorde in hennes karled med salva mot muggen hon börjat få. Men tycker redan nu efter bara tre dagar med salva att det såg bättre ut så det va ju jätte bra. Stod å kelade en stund oxå, pillade bort en fästing å bara kliade henne innan jag åkte hem. Hur mysigt som helst. Nu är det läggdags för att gå upp jätte tidigt i morgon igen. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0