Läggdags

Nu är det dags att krypa ner i sängen å ladda inför jobbdag i morgon. Har haft en tuff helg med en del motgångar å sura miner. Men tror jag överlever. Man pallar inte hur mycket som helst å det va nog en sån grej som hände. Trycket blev för stort. Har ventilerat å försöker lägga det bakom mig. Men grubblare som man är så lär det ta ett tag. Även vissa ljuspunkter har funnits, bl.a. Bowling med fina vänner å älskling och idag som även denna dag räknades som helg för mig har vi varit på middag hos min pappa. Va även fast jag egentligen skulle varit ledig helt idag varit tvungen att jobba några timmar i morse då jag inte hann klart i helgen. Men men, shit happens. Nu ska jag sova så god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0