Mitt gråa hjärta

Efter jag slutat jobbet idag åkte jag först å lämnade hundarna hos mamma som ska passa dom i morgon å sen efter det till sommarhagen å Betty Boop. Hon är så himla fin alltså. Blir varm i hjärtat när jag ser henne. Är så glad att jag fått äran å chansen att få äga en sån fin häst. Har alltid drömt om en kritvit hingst förut med lång fladdrande man. Men även fast Beauty inte är vit utan grå, hon har ingen fladdrande man å hon är ingen hingst så är hon ändå så perfekt för mig. Hon passar mig så bra. Å jag verkligen älskar denna häst. En vacker dag längre fram i framtiden önskar jag även att hon ska få en liten mini Beauty. Om jag nån gång har råd så blir det så. Skulle vara så roligt å tror att hon skulle bli en perfekt mamma. Å självklart skulle jag hoppas på en skimmel. :-) är så svag för denna färg även fast det inte är det man ska gå efter. Men det är nåt speciellt me dessa hästar. Hur som om den dagen kommer å jag har råd så skulle jag ändå kontakta uppfödaren då dom har så mycket mer koll å kunskap om vilken hingst som skulle passa min skönhet. Men tills den dagen kommer om den nu gör det, så ska jag njuta av alla stunder jag får med min fina som ridhäst å om jag nu lyckas även som körhäst :-) skam den som ger sig! Vackraste i kvällssolen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0