Ny hagkompis

Nu har Beauty fått en ny hagkompis. 4 åriga grabbarna har åkt hem för att förberedas inför 4:års championaten och för att inte Beauty då skulle bli tvungen att åka hem hon oxå då så fick hon idag en nu kompis som ska gå hela augusti med henne. Det är hennes vanliga hagkompis Passie som har kommit till undsättning. Ett litet gulligt arabsto som har gått å uppfostrat Beauty hemma i hagen vid stallet. Så dom känner varandra väl så hagsläppet gick bra. Beauty vart lite ledsen bara när hennes nya "pojkvän" Bubba (Darelight) gick hem. Sen så tog hon å Passie en galopprunda runt i hela hagen så att dom båda blev helt svettiga. Knäppisar!
Blev inga bra bilder då dom rörde sig så snabbt så fick bli en lite halft bakifrån när dom stannat.
 
  
 

Själv har jag inte varit på topp idag alls. Har sovit mycket då jag haft världens huvudvärk. Städat lite hemma inför fotografering av lägenheten i morgon. Har kännt mig helt sänkt.
Så kvällen kommer nog bli väldigt lugn så jag kanske förhoppningsvis blir av med huvudvärken tills i morgon så jag kan träna med Mili. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0