Varm å trött

Konstig... Förra inlägget publicerades långt efter att jag skrivit det?? :-/ hmmm... Hur som är jag nu färdig i stallet och Anna va jätte nöjd. Hästen va trevlig och hon tyckte att det kändes bra. Roligt!!! Sa hon efteråt! :) knäppte några bilder när hon red som jag tänkte lägga upp senare när jag kommer hem. Är nämligen hos mamma nu å tänkte vila en stund. Känner mig jätte trött. Är ju hur varmt och skönt ute som helst idag och har nog haft lite för mycket kläder på känner jag. Har varit förbi lillhästen idag oxå och bokat en tid till Beauty för sadelkoll på tisdag av den jag har samt kolla på nya och begagnade sadlar å se om nån av dom är bättre. Känner att jag vill ha mer kontakt me henne när jag rider å den sadeln jag har nu gör så att mina ben kommer alldeles för långt ifrån hennes kropp. Kommer inte åt att inverka som jag vill. Men den nya måste ha om ombyggnadsbar bom och vara omstoppningsbar så att vi sen kan ha sadeln länge. Å helst vill jag ha en dressyr å att den är svart. Så lite krav har jag. Sen måste jag ju ha råd oxå så inte nån med fantasipris! Min nuvarande sadel:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0