Dagens händelser

Idag har det varit en lång dag känns det som och jag känner mig ganska slut.
Har jobbat 6-15. Började förbereda inför reklambladet å göra massa nya skyltar. Segt men nödvändigt.
När jag sen kom hem till min mamma för att hämta tjejerna så möttes jag av ett mindre kaos.......


           

Hmm... Undrar vem den skyldige är?? :) Haha.. Mili har bitit sönder en kudde över hela golvet å undrar va hon gjort för fel. Till och med Kira tittar på Mili som att hon tänker "suck"
Det här är sånt som kan hända när man lämnar lilla busevovven själv ett litet tag.


Då det va så stökigt bestämde jag mig för att ta promenaden i mammas område istället så jag sen kunde gå hem å städa upp efter Mili. På promenaden blev jag lite orolig då Mili helt plötsligt började bajsa blod!!??
Ringde veterinären å dom sa att jag skulle avvakta till i morgon å se eftersom hon va så pigg å så som vanligt.
Så i morgon på morgonen blir det bajskoll igen å ere nå blod då så blir det till att få en akuttid hos veterinären.
Stackars lilla svarta, alltid är det nåt.


Efter promenaden å veterinärsnacket hämtade vi upp Christer för en tur till Betty Boop.
Borstade å kliade å sen fick även Christer borsta lite. :)
Hästarna är så keliga i hagen. Riktigt mysigt!



Efter att vi kliat å borstat tyckte hästarna att det va så skönt så de bestämde sig för att fortsätta själva :)



MYS!

Nu ere natti natti som gäller. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0