inläggstorka

Som det ser ut just nu så kommer jag nog inte skriva så många inlägg nu under den kommande veckan då jag bor hos min mamma som precis sagt upp internetabonnemanget. Om inte min app på telefonen vill börja fungera förståss. :)
Ser ju nu att hela denna sida är omkonstruerad så kanske är det något sånt som håller på att hända med appen också. Hoppas dom gör den bättre i sånt fall.
Vet inte riktigt om jag gillar hur det ser ut på sidan just nu, verkar som en del grejer är borttagna eller så är det jag som missat dom.
Man brukar ju t ex kunna bryta inlägget med ett streck, byta stil, välja vart man placerar text osv, å nu kommer det ytterliggare ett steg man måste klicka innan man kommer dit.. ?? .. Men ser inte någon sådan funktion på en gång nu. Tråkigt om det går till det sämre istället för bättre. Men ska inte måla fan på väggen. Kanske är sidan fortfarande under uppbyggnad. Hoppas hoppas!

Dagen idag har än så länge bara bestått av jobb. Och nu är jag bara hemma en snabbis för att hämta lite grejer så då passade jag på att sätta mig här en liten stund.
Ska försöka att läsa i min bok idag. Gå ut me hundarna å bara ta det lugnt. Ta en sväng till hagen å pussa på min fina JÄTTE brunstiga grå närmare kvällen. :)
Hoppas ni läsare, dom få jag nu har :) inte blir allt för besvikna för dåligt uppdaterande. Jag ska göra mitt bästa för att skriva lite iaf.

Ha en fin kväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0