Sjuk

Ledsen för dålig uppdatering. Har inte haft ork eller nå vettigt att berätta.
Idag är jag hemma från jobbet då jag varit dålig hela natten. Har inte så mycket vettigt att skriva nu heller egentligen. Har inte gjort annat än jobbat i helgen typ. Eller va på personalfest på lördag oxå men drog hem när alla skulle ut på krogen då min kropp är väldigt trött just nu. Kanske det är därför som jag blev dålig.
Hur som så kämpar jag nu me att få tillbaka energin. Ska jobba i morgon iaf. Blir väl en tur till Fina grå sen å tar av regntäcket. De andra hästägarna tycker att Beauty är VÄLDIGT stoig! :-) haha ja va kan man säga mer än att det är så sant så sant. Envis, vet va hon vill, å allmänt bestämmande. :-) that's my girl!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya på dig!

2012-06-04 @ 14:59:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: <3

Vad tråkigt att du mår dåligt. Tyvärr har jag själv märkt sambandet mellan att inte alltid ha roliga dagar på jobbet och att lättare bli sjuk. Lycka och glädje är sorgligt men sant, viktigt. :/



Tänker på dig! Hoppas att du blir bättre snart! <3

//L

2012-06-04 @ 16:18:48
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0