Skogspromenad å jobb

Efter mysstunden i hagen i morse åkte jag ut till stallet me hundarna å gick på långpromenad i skogen. Finns ju så bra stigar där ute så hundarna får springa fritt. Dom älskar det! Dom springer fram å tillbaka, hit å dit å brottas med varandra. Mili hittar ju alltid alla vattenpölar å diken oxå så hon passar på att bada. Dom är så söta. :)

Nu är jag på jobbet å har precis ätit lunch. Sitter på lastkajen i solen å njuter av lugnet innan det är dags att möta alla kunder igen. Har en hel del kvar på min avdelning som måste göras. Varor ska packas upp å vissa omflyttningar ska göras. Fullt upp.
Men idag ska inget få mig på dåligt humör. Min morgon med mina underbara djur har gjort min dag! Vad skulle jag göra utan dom?
Bara älskling som fattas. Men han jobbar också å vi går om varandra idag så blir inte mycket som vi träffas. Han ska in på fotbollsmatch i kväll också å heja på Sverige. Vi får ses å säga god natt sen bara. Vissa dagar blir bara så.

Nu ska jag njuta sista minuterna på lunchen å sen är det fullt ös medvetslös.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0