Städdag

Japp det är så tråkigt som det låter. Idag har jag haft en städdag här hemma. Jag har dammat, dammsugit, dammsugit soffa å säng ORDENTLIGT!, skurat golv, gjort rent i badrummet, torkat borden i kök å vardagsrum, torkat rent speglar å hallgarderobsdörrarna, lagt in ren tvätt i garderober å lådor, bytt sängkläder ja massa saker iaf å ändå så är jag inte nöjd. Det känns fortfarande så tråkigt här hemma. Tråkigt å rörigt. Känns som det aldrig kan bli fint hurh mycket man än städar. 



Bjuder på denna bild från städkaoset :)



Eftersom städningen tog så lång tid fick jag ta en promenadpaus med tjejerna emellan.
Vi gick samma runda som igår men den här gången stannade vi vid ängen å lekte lite. Tjejerna blev så glada!



Mycket att nosa på...






Tjejerna har varsin boll så dom får springa lika mycket.



Mili är snabbast tillbaka



Nöjda å trötta



Kira visar upp favoritleksaken lilla runda gröna



Busevovven i egen hög "person" :)



Nu blir det en dusch för att sen möta upp Jennysen för middagssällskap å biomys!

Vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0