tankar

Tänk att några få ord i en mening kan orsaka så mycket tankar och funderingar..
Funderingar som får det att knyta sig i magen.
Funderingar som får en att tänka på om det är värt det?...
Jag är en grubblare å tänker oftast alldeles för mycket på saker jag inte borde tänka på.
Är antingen av eller på, svart eller vit. Finns inget mellanläge.
Några ord kan göra så mycket....
Ibland önskar man att man inte hade nån hjärna eller att det åtminstone fanns en off-knapp.
Ingenting idag skulle ju få mig på dåligt humör å nej jag är inte på dåligt humör. Bara lite tankspridd som vanligt när det börjar närma sig läggdags. I morgon är det jobb igen som gäller. Hoppas mina tankar försvunnit då eller kanske bytt ämne.
Jobbiga saker är jobbiga att tänka på... helt klart..
Några ord.... hmmm....
Ska sova på saken å hoppas att jag kommer på en lösning i mit huvud. Jag vill inte vara jobbig... 
Dumma tankar!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0