Busevovven

Solen skiner idag å så måste man vara inne å jobba. Typiskt. :-) har nyss ätit min matlåda som Christer fixat till mig. Har även tagit en kopp kaffe så jag klarar mig resten av dagen. 5,5 timmar kvar. Blev riktigt stolt över Mili idag på promenaden. Hon som alltid vill gå så att kopplet är sträckt (drar inte men vill gå så långt fram som möjligt) gick precis som Kira bredvid mig idag med löst koppel! Gissa om jag kände mig stolt! :-) denna lilla stirriga hund som har krävt så många timmars träning å aktivering för att kunna vara "normal" överhuvudtaget. Jag vet att hennes allergier gör att hon blir stressad å lätt tappar fokus för att det egentligen kliar å hon vet att hon inte får klia, så det är inte hennes fel men känslan av att hon visade en sån lugn harmonisk sida idag gjorde mig så stolt! Min finaste lilla Myra! Helt klart värt det här årets träning även fast man ibland har kännt att tålamodet inte alltid e på topp. Min fina lilla hund!



Hade velat lägga upp en bild på Mili men det fungerar tydligen inte från telefonen. Står bara att man inte är uppkopplad. Ingenting funkar som det ska som vanligt när det gäller mig. Gaahhh blir galen snart! Skitteknik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0