Full rulle, kanelbulle

Nä inte en bulle men en liten tårtbit. Det var vad denna dagen slutade med. :)
Jag vet jag ska inte äta socker men var faktiskt å tränade med Yvonne på ett danspass. Och eftersom det var avslutning så va vi nere på stranden å tränade i solnedgången å efteråt bjöds det på kycklingsallad med hembakat bröd, rosévin (jag drack inte eftersom jag körde), ramlösa å en almond/tobleronetårta till efterrätt. Riktigt roligt träningspass å en toppenavlutning. Riktigt mysig att sitta där på stranden.

Innan idag har jag jobbat å sen efter det varit i stallet å pussat på fina grå. Förberedde även maten för i morgon till henne å Wille då jag ska ha lektion i morgon å bara kommer hinna vara i stallet en snabbis på morgonen. 
Kommer bli markarbete med mycket dressyr. Kontrollerat å harmoniskt är målet. Inget rusande mot bommarna eller flängridet runt vägarna. 
Ska bli roligt å hoppas att eleverna blir nöjda å att dom har kul tillsammans med sina hästar!


Hundarna ligger utslagna efter lite bollek ute på gräset. Dom är så söta! gör vad som helst för att få bollen. Kör igenom hela sitt register med konster på en gång. <3 Har lite dåligt samvete för dom då jag jobbat väldigt mycket nu senaste veckan å knappt hunnit med nånting. Ska försöka få med mig båda hundarna till stallet där jag ska hålla lektionen. Så kanske vi tar en liten promenad där efteråt. Lite roligt med miljöombyte. 
Måste verkligen sätta mig ner å skriva en "att göra" lista å sen börja pricka av. Min planering har inte verit den bästa på sistone å min kropp tar stryk av all stress. Vill så mycket men hinner på tok för lite. Skulle behöva fler timmar på dygnet.
Samtidigt längtar jag efter att få sova ut. Men om jag sover ut så får jag dåligt samvete för att jag sovit för länge å missat massa viktiga timmar där jag kunnat gjort massa saker.
Värsta problemet!! 

Nu ere dags för duschen å sen sängen. Ny dag å nya tag i morgon, heja heja!! 

 

 



Bjuder på en liten samlingsbild från gårdagens stalldag med Charlie.
Han fick både "rida" hoppa studsmatta å titta när hästarna släptes in från hagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0