God natt

Äntligen ligger jag i sängen med världens finaste man bredvid mig. <3
Kollar på big bang theory å ska snart sova. Har varit lite duktig nu på kvällen oxå. Har läst lite i min bok. :-)
Snart är den utläst å då ere bara recensionen som ska skrivas så jag kan pricka av ännu ett arbete.
Sen ska jag börja på nästa bok. Men måste säga att det jag läser är väldigt intressant men blir lite mycket på en gång att ta in. Jag försöker iaf att göra mitt bästa å jag SKA klara det här!


I stallet idag gick det ganska bra. Ridningen va väl inte å hurra för då hästen testar om han kommer undan HELA tiden. men Betty Boop mådde bra å fick gå på gräset å beta med Christer å hundarna. Förhoppningsvis kommer det bli bättre ju mer jag får rida denna lilla hästen. Va bättre idag iaf än igår men mycket kvar å jobba med.
Jag är envis så det kommer bli bra! :-)
Önskar man hade eget stall...


Nu måste jag sova. Börjar typ se i kors.
God natt å sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0