Grubblar

Känslan av att inte vara tillräckligt bra är en känsla jag brottas med ganska ofta. Mer eller minde varje dag. Hamnar lätt i min egna lilla tankebubbla där jag går å grubblar å bara känner mig allmänt nere utan nån egentlig anledning. Känner mig inte nöjd hur jag än vrider å vänder på saker. Känns inte som jag kommer nånstans utan står mest där jag står.
Känslan av att vara besviken på mig själv, känslan som får mig att ifrågasätta varför någon vill vara med mig överhuvudtaget.
Jag har mina gropar, å ibland är det svårare att komma upp. Sår inom mig som inte läker å som gör sig påminda lite då å då. Jag vill inte gnälla eller vara jobbig men ibland rår jag inte för det. Ibland vill man bara ha en bekräftelse på att det man gjort är rätt, att jag är rätt.. Att man duger..
Idag är en grubblardag å jag gör mitt bästa för att försöka bli av me dom jobbiga tankarna å frågorna i mitt huvud. Om jag somnar kanske dom försvinner.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0