lycka

Idag var jag å Christer på öppet hus på hundstallet å tittade på alla hundar som söker nya hem å på personalens arbete som dom  gör för dessa hundar. Ganska sorgligt att se alla dessa ögon som tittar på en å ber om att få följa med.
Men känns bra att det finns människor som bryr sig å som tar sig an dessa "offer". Vi lämnade en påse full med hundgodis till hundarna som dom kan få mumsa på sen.

Efter detta besök la jag mig å vilade en stund. Kände mig så himla trött. Sen har jag varit å ridit på en helt fantastisk Betty Boop!! Idag va hon så fin som bara hon kan va! Longerade lite innan så den värsta energin skulle få utlopp. Efter flera dagar "bråk" med bockningar å stegringar, släng med huvudet å allt va hon nu hittar på så va hon nu en dröm att rida. Visste väl att det bara har varit en dålig fas.
Satt av med ett leende på läpparna å kramade om henne hårt! Min vackra häst!! Det är det här som kallas LYCKA!!
Så i morgon ska hon få vila! kanske blir en promenad i skogen bara å några extra morötter i krubban.

Nu ska jag duscha å sen blir det nog myskväll me Christer å tjejerna med film, chips å dip.







Mina älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0