Uppe innan tuppen

Härligt trött åker jag nu till jobbet för att packa upp 46 pall. Kul! Eller inte..
Hur som är det bara att göra det å hoppas att mitt skulderblad ger med sig lite. Christer masserade igår så kanske har det hjälpt lite i alla fall.
Idag är det fullspäckat schema som vanligt, jobb-stall-träning. Å sen förhoppningsvis äta där mellan. Kommer bli pressat med tiden men ska nog lyckas. Synd bara att jag får dåligt samvete för hundarna. Dom ska umgås med Christer idag bara. Jag kommer knappt hinna med dom alls. :( får ta igen det en annan dag!
Dags att vakna till ordentlig å peppa mig själv för att orka idag. Kroppen är inte på min sida.

Ha en bra å förhoppningsvis mindre stressad dag än mig. :-)

Mobilen bildstrejkar som vanligt så ni får klara er utan så jag inte "råkar" kasta in telefonen i väggen.

Tjolahopp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0