Allt var bra

Nu har vi varit på MVC och gjort en ny kontroll av bebisens hjärtljud, tagit blodprov mätt magen och pratat lite allmänt om allt man behöver veta. Och allt såg bra ut! Bebisen var inom växtkurvan och hjärtat slog som det skulle. Även mina blodvärden va bra. Behövde än så länge inte äta något extra tillskott. Dock sa hon att jag inte bör gå upp mer än ca 5 kg till under tiden som är kvar. Har ju redan gått upp 9 kg så hon tyckte inte att jag borde gå upp för mycket mer. Är ju svårt när man inte kan röra sig som man brukar. Men ska göra mitt bästa för att hålla mig inom viktgränsen. Äter ju inte mer nu än innan så det måste bero på mitt numera lugnare tempo. Har ju stigit dom sista 3 kg på bara typ 2 veckor. Får äta lite nyttigare ändå kanske. Så blir Christer glad också.
Nästa tid vi ska dit är efter jul så nu är det många veckor innan vi får höra den lille igen. Men tiden går nog fort. Nu ska jag vila lite innan jobbet. Sov lite dåligt i natt. Håll tummarna nu på att jag lyckas och att allt är bra nästa gång också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0