Gårdagens

 Igår var det måndag och både jag och Christer var lediga. Hade tänkt sova ut men vaknade svintidigt som vanligt nu för tiden. Bebis sparkar ju så fort jag öppnar ögonen och sen är det svårt att somna om.
Bestämde mig för att åka ut till stallet på en gång och fixa allt till Beauty så att det var klart. Mili fick följa med så hon busade med Tango och Lilly medans jag gjorde mitt. Var ganska långsam idag men det gjorde ju inget eftersom jag inte hade någon tid att passa. Väl hemma igen så åt jag två mackor och somnade sen på soffan. Va ganska trött trots allt.
Sen åkte jag och Christer till port 73 för att kolla lite bara och efter det åkte han till gymmet och jag till Haninge C. Även här så kollade jag bara, köpte ingenting då jag inte har så mycket pengar. Ville mest ha något att göra förutom att sitta hemma.
Sen följde jag med mamma på lägenhetsvisning och efter det så åkte jag och Christer till stallet (igen) för att tvätta Beautys ben och skritta med henne för att få bort lite stelhet efter söndagens tuffa pass. Eller rättare sagt Christer fick leda runt henne i ridhuset.
Det var min lediga dag :)
 
 
 
 
 
Bara Kira som saknas...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0