Graviditeten fortsätter och magen växer :)

Som jag nämnde i gårdagens inlägg så knäppte jag några bilder direkt när jag kommit hem från stallet. Ni får ursäkta hundbäddarna på golvet och de skitiga kläderna. :)
 
Vecka 24 + några dagar
 
 
Framifrån :)
 
 
Utan kläder från sidan..
 
 
Utan kläder framifrån.
Lite ledsen att piercingen blivit tvungen att åka ut :(
Hej putnavel! :)
 
 
Bakifrån... Jag som vet hur jag såg ut innan ser att jag även här blivit lite pluffsig i sidorna.
 
 
Som sagt, jag växer och växer och känner knappt igen mig själv. Men antar att man vänjer sig vid alla skavanker som följer med på köpet. Men en vacker dag hoppas jag att jag tar mig tillbaka till mitt vanliga jag igen...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0