Guppeligupp

Så säger min lilla ärta i magen. Eller magen guppar iaf så. En vild liten rackare där inne som verkligen kan röra sig. Någon som också har "guppat" eller snarare hoppat idag är Mili. :) hjälpte nämligen Johanna i stallet idag när hon skulle hoppa familjens häst. Gick väldigt bra tycker jag. Så när vi skulle bygga bort hindrens passade jag på att sänka lite innan så Mili fick träna lite. Hon tyckte det var kul och blev ivrig. Skulle bita i mina vantar. :)

Vi har suttit och kollat på X-faktor samtidigt som jag har bakat. Ska baka mer i morgon också innan Christers kalas. Tycker att fel person åkte ur tävlingen men så är det ju jämt.

Nu ska vi mysa ner oss i sängen för att sova. Så skööönt! Dagen har varit lång.
God natt alla!!

Bild på en suddig Mili som hoppar. Hon va så snabb så kameran inte hängde med :) hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0