Här kommer snigeln

Ungefär så känner jag mig. Långsam, orörlig och allmänt trött och seg. Inget tempo, ingen ork.
Ska nog sova middag idag efter jobbet innan stallet. Så kanske jag får energi till att longera. Tror ju att Beauty kommer vara lugnare idag då hon brallade så himla mycket igår. Sen hoppas jag lite på att det ska vara lika mycket hästar i ridhuset idag också så hon faktiskt får ta och vänja sig någon gång att dom INTE är farliga. Haha.. Hon är så knäpp som blir "rädd" för sina grannar. Verkligen helt hysterisk när någon rider förbi. Det är nackdelen med att jag oftast är i stallet på såna tider när ingen annan är där. Svårt att träna hästmöten. Låter precis som man pratar om en hund som är svår i hundmöten men lite så är det. :)
Nä nu ska jag snigla mig vidare bort mot kassan och kolla hur det schemat ser ut för dagen. Hoppas jag får sitta mycket idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0