Lite bättre..

Känns lite bättre nu fram mot kvällen. Har lyckats tänka lite på annat. Bland annat Beautys flytt i morgon. Självklart är det snö överallt bara för att vi ska ut å åka.

Tankarna snurrar ganska mycket ändå och jag kommer nog inte uppdatera så jätte roliga inlägg just nu. Har som sagt ingen ork att vara glad och positiv just nu. Vill egentligen bara gömma mig under ett täcke och stanna där.
Vet inte hur jag ska lösa mitt problem men en vacker dag så kanske jag lyckas. Ska försöka få lite sömn nu i alla fall. Ärtan är lite arg på mig tror jag. Dumma mig som inte har skött mig med mat å sömn sista dygnen. Men svårt när man inte har haft matlust alls eller känt någon ro i kroppen.

Vart hittar man glädjen igen när man tappat den? Varför lyckas jag alltid hamna där jag är idag?
Varför kan jag inte bara skaka av mig saker och låtsas att allt är frid och fröjd?
Varför är jag som jag är?

???? Många frågetecken..??



Kommentarer
Postat av: Marie

Ta hjälp, gå och prata med någon, har själv gjort det och man får bra verktyg så man kan tänka på ett annat sätt. Kram till dej!!

Svar: har funderat på om jag ska göra det... men känns jobbigt det med ju.
Jenny Säfström

2012-11-29 @ 23:03:02
URL: http://marieangel.blogg.se
Postat av: Martina

Jag vet ju inte vad det är för problem du har just nu men jag känner igen mig mycket i det du skriver och hur du tänker. Anledningen till att du tänker så mycket är kanske för att du så gärna vill komma fram till en lösning? Då är det svårt att stänga av :( Kram på dig och lycka till, hör av dig om det finns något jag kan göra <3

Svar: Tack för ditt stöd! betyder mycket!! <3Ja vi två verkar vara lite samma skrot och korn, grubblare båda två. Tänker för mycket.
Hoppas på att det ska kännas bättre snart iaf.
Kram
Jenny Säfström

2012-11-29 @ 23:31:40
URL: http://martinisen.blogg.se
Postat av: Marie

Det känns jobbigt för att allt är jobbigt, men jag lovar att det känns bättre sen:-)

Svar: kanske är sant. :)
Jenny Säfström

2012-12-04 @ 09:07:11
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0