mätt och belåten

Idag är det torsdag och det har varit en ganska jobbig dag då jag haft väldigt ont. Har precis ätit middag och duschat. Kassler med ris och bea blev det idag och det var gott! Va jätte hungrig.
 
 
Kira ville gärna smaka hon med!
 
 
Min söta gosegris!

Hos Beauty blev det bara fix och gos. Hon är så kelig! :) Borstade och smorde på lite salva som torkar ut på de fuktiga benen i förebyggande syfte då hon lätt får rasp. Har börjat känna små knottror nämligen på det vita frambenet så vill inte att det ska bli värre.  Är ju lera i överflöd ute i hagarna just nu.
 
Knäppte lite nya bilder på bebismagen idag när jag kom hem från stallet men dom får ni se i morgon. :)
 
Nu ska jag titta på tv en liten stund och sen sova tidigt. Så sköööönt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback