nu var det slut...

Alla har gått hem från kalaset och Christer och jag har nyss ätit lite middag bestående av kinamat och hamburgare från daisys. Har massor med fikabröd kvar som inte gick åt så antar att jag får ta med det till jobbet så att alla där kan få äta upp det till oss. :)
 
Christer fick massa fina presenter men blev bara nån enstaka bild från när han öppnade. Kameran var nästan inte framme någonting under kalaset då jag hade fullt upp med att prata med alla gäster.
 
 
 
Känns som att kalaset blev ganska lyckat iaf och det var många som ville komma och fira min darling.
 
Nu ska vi nog bara ta det lugnt resten av kvällen då båda är väldigt trötta. Och det är även hundarna som har haft koll på alla hela dagen. Många att leka med, pussa på och bara vifta lite extra på svansen åt. Dom fick vars ett ben att knapra på också som kalasgodis.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0