Omotiverad

Idag är det lördag och jag är ledig denna helg. Vaknade vid halv 7 i morse för att jag var hungrig. Gick upp och åt lite yoghurt och la mig sen på soffan och somnade om. Hade först tänkt åka till stallet på en gång när jag vaknade men orkade verkligen inte. Följde istället med mamma till Haninge Centrum och gick där och kollade lite. Mamma köpte två tröjor till mig som jag ska prova senare. Orkade inte göra det i affären. Känner mig bara trött och hängig idag. Vi åkte även till Öo.B där mamma köpte lite lördagsgodis. Och vidare till CRT där jag köpte ben till hundarna så dom också får något gott. Nu ligger jag i soffan igen och känner när bebis sparkar och försöker hitta energi till att åka till stallet. Just idag känns det så omotiverat när jag ändå inte kan göra nåt kul som att rida eller så. Känns lite tråkigt. Man tappar ju liksom lusten lite när man känner sig så begränsad. Ska nog kolla på en film så åker jag efter den. Då kanske jag känner för det lite mer. Är ju inte det att jag inte vill träffa min häst men som sagt tråkigt när jag inte kan göra något vettigt med henne mer än att gosa och borsta typ. Mitt dåliga samvete tar över lite tror jag.
Hoppas alla har haft en bra dag iaf och att den fortsätter att vara det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0