Promenadsällskap

I morse kände jag mig trött och låg kvar läääänge i sängen. Ända till klockan 9. Det är länge för att vara mig. :) åt två mackor till frukost då jag inte orkade göra något annat. Brukar ju annars försöka äta gröt som är mer mättande. Klockan kvart över 10 började jag gå mot centrum med hundarna där vi skulle möta upp Magda och hennes lille Vincent. Sen har vi alla gått på en lugn promenad. Och efter det gick vi hem hit och fikade lite. Har ju en del kakor kvar från i lördags.
Nu har Magda och Vincent gått hem och jag känner mig fortfarande trött. Har lite beslutsångest över hur jag ska göra med Christers present också. Hmmm... Jobbigt.
Tänker nog ta det lugnt med en film nu. Passa på när man kan. :) kommer säkert somna men det gör inget.
Ha en bra dag alla!! Smile!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0