dagen fortsätter

Nu har jag och tjejerna varit ute på en 45 min promenad. Och känner mig fortfarande helt slut i kroppen. Ska åka iväg till stallet om en liten stund i alla fall men blir nog bara allt fix idag. Måste åka förbi affären också och handla lite.
Men blir bara det nödvändigaste då mina pengar är slut. Som vanligt vid denna tiden på månaden. Önskar att man hade vunnit på lotto eller nåt, tänk va skönt att inte behöva tänka så mycket på vad man har råd att köpa och inte. Måste ju försöka spara mer pengar också men är svårt när man har en häst som kostar massa. Kan ju inte jobba dygnet runt liksom även om det skulle behövas i vissa lägen. Är ju massa som måste inhandlas och fixas innan nya familjemedlemmen kommer också. Fast vissa saker är redan fixade. Men det kommer kosta mer pengar och jag måste se till så att det finns mer pengar att ta av. Klurig gåta där hur det ska lösas men det får det lov att göra till slut i alla fall. Allt löser sig har jag sagt till mig själv så då tänker jag tro på det. Allt ska alltid kosta så mycket.
 
Bäst att sätta fart så jag kommer iväg och inte fastnar framför en till film här i soffan eller grubblar så jag får ännu mer huvudvärk än vad jag redan har.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0